На що українці витрачають зайві гроші (інфографіка)
Більшість наших співгромадян стверджують, що у них не залишається вільних коштів після придбання найнеобхіднішого.
Дослідницька компанія Nielsen вивчила споживчі настрої в Україні, повідомили в Асоціації ритейлерів України.
За даними Nielsen, показник фінансової стабільності в Україні, на основі якого розраховується індекс споживчої довіри, погіршився порівняно з кварталом раніше: 26% оцінюють своє фінансове становище негативно (+4 п. п. порівняно з ІІІ кварталом 2016 року).
За іншими двома показниками – оцінка перспектив у роботі і час для покупок – простежується незначне поліпшення.
Так, 40% не бачать перспективи в роботі (-3 п. п. порівняно з ІІІ кварталом 2016 року) і 45% стверджують, що зараз несприятливий час для покупок (-1 п. п порівняно з ІІІ кварталом 2016 року).
Більше людей в Україні стверджують, що у них не залишається вільних коштів після придбання найнеобхіднішого (33% порівняно з 30% у ІІІ кварталі 2016 року). Тих, хто заявляє, що витрачає кошти, що залишилися, стало менше за всіма статтями витрат. Цей тренд зберігся з минулого кварталу.
Тепер найбільше українців (36%) непокоять тарифи на комунальні послуги.
На другому місці – війна (33%), ціни на продукти харчування (23%) та економіка (22%).
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною